Reklamační řád
Reklamační řád společnosti Ponte reality s.r.o.
- Realitní kanceláří Ponte reality s.r.o. (dále jen RK) se rozumí právnická osoba podnikající na území České republiky v oblasti obchodu s realitami. Všichni její pracovníci jsou povinni v případě uplatnění reklamace postupovat tak, aby vadný stav byl odstraněn podle tohoto reklamačního řádu.
- Klientem se rozumí jakákoliv fyzická či právnická osoba, které realitní kancelář poskytla realitní služby.
- Shledá-li klient služby poskytované příslušnými pracovníky realitní kanceláře za nedostatečné nebo bude-li mít k provádění obchodního případu výhrady, je oprávněn uplatnit tyto své výhrady (dále jen reklamace) u vedení společnosti Ponte reality s.r.o.
- Po obdržení zaslané reklamace potvrdí realitní kancelář přijetí reklamace na klientem uvedenou adresu nejpozději do tří pracovních dnů.
- Reklamaci vyřídí vedení realitní kanceláře bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 pracovních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se realitní kancelář s klientem nedohodne jinak.
- Reklamaci může realitní kancelář uznat jako oprávněnou nebo neoprávněnou.
- Na základě zjištění učiněných z došlých reklamací vyvozuje realitní kancelář nápravná opatření a důsledky, stanovuje metody, návody a dává pokyny, aby se mohlo předcházet vzniku případných dalších reklamací.
- Realitní kancelář zajišťuje ochranu poskytnutých osobních údajů klientů v souladu s právními předpisy České republiky, zejména v souladu s platným zněním zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.
- Tento reklamační řád je závazný pro všechny pracovníky realitní kanceláře na území České republiky.
- Tento reklamační řád nabývá účinnosti dne 1. 4. 2013 a může být změněn pouze vedením realitní kanceláře nebo zodpovědnou osobou společnosti Ponte reality s.r.o.